søndag 26. august 2012

Fotoutstilling

Jeg kommer fra en liten bygd på vestsida av Karmøy, de siste årene har det vært arrangert Sandvedag. Det er en dag med yrende folkeliv i havna. Her er det lokal mat, kunst og underholding som er i fokus, utstillinger på kaien og i sjøhusene. Det er et flott arrangement for en liten bygd.

Nå i helgen hadde jeg fotoutstilling i et av sjøhusene. Jeg hadde lerret print og bilder i ramme. Forskjellige landskapsbilder, men også fugle og dyre bilder. Nesten alle bildene jeg hadde utstilt er tatt på Sandve, de fleste har jeg hatt her på bloggen. 

Forberedelsene til utstilling har gitt meg en god lærekurve ang det å få trykket og forberede bilder til trykk. Mye nytt å lære, så det har vært bra. Kanskje blir det flere utstillinger..?

Kjekt å kunne fortelle hva som ligger bak et naturfoto, det var mange som tok turen innom "mitt" sjøhus. Jeg var heldig og fikk solgt noen bilder også. 

Takk til alle var innom innom utstilling, og takk til dere som kjøpte bilder.

Bilde av meg og fotografiene på Haugesunds Avis her

Legger ved noen bilder:

 Flotte kulliser å henge bilder på


Kvelden før sandvedagen i havna


Hilsen

Magnus Jonas Fjell
Fjell Naturfoto

9 kommentarer:

  1. supert, så veldig flott ut i naustet, fikk ikke med meg denne, du må reklamere litt om sånt i forkant :)

    SvarSlett
  2. Ja det var en kjempe dag og flott plass.
    Skulle nok hatt noe på bloggen før helgen, men tiden forsvant til forberedelser.
    Det kommer nok neste gang:-)

    Hilsen
    Magnus

    SvarSlett
  3. Hei!

    Gratulere så mye! Kjekt!

    mvh
    Knut Egil

    SvarSlett
  4. Sikkert en artig opplevelse. Gratulerer med utstillingen.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med utstillingen din! Moro når man får gjennomført noe slikt. Gøy med litt anerkjennelse også. mvh Willy

    SvarSlett
  6. Gratulerar till en fin utställning. Ser ut som du hade många fina bilder och en verkligt flott lokal !

    SvarSlett
  7. Takk for det!
    For meg var det veldig lærerikt og det var spennende å trykke bilder må jeg si.
    Kjekt å se bildene på noe annet en pc skjermen også.
    Det var mange som stakk innom, kjekt å snakke foto :-)

    Den gamle sjøhusveggen gav en flott ramme til utstillingen og bildene med himmel og hav.

    Hilsen
    Magnus



    SvarSlett